Tipariti

Fiecare cu propria lui anvelopa de iarna pentru a conduce in siguranta

Iarna se apropie cu repeziciune, iar gheata, ploaia si zapada, care vin cu ea, doar vor creste riscurile pe drum. Pentru a conduce in siguranta si cu incredere oriunde te duci in aceasta iarna, este imperativ sa alegeti anvelopele potrivite. Fie ca este vorba KLEBER Krisalp HP3 sau KLEBER Quadraxer 2, faceti alegerea corecta si in care puteti avea incredere.

Daca locuiti intr-o regiune alpina sau intr-o zona in care temperaturile scad in mod regulat sub punctul de inghet, va recomandam sa optati pentru anvelopele KLEBER Krisalp HP3, din octombrie pana in martie. Ele sunt proiectate sa faca fata iernii, cu performanta mai buna pe drumuri ude (1) si pe zapada (2). Mai mult decat atat, ele au acum marcajele 3 PMSF* si ** M + S specifice, pentru franare extrem de eficienta pe zapada. In ploaie, ea este, de asemenea, una dintre cele mai bune anvelope din clasa sa, conform etichetarii B modernizate (3).

La randul sau, KLEBER Quadraxer 2 este o anvelopa all-season. Daca locuiti intr-o regiune in care conditiile meteorologice nu sunt prea dure in timpul iernii, puteti avea incredere in ea pentru a conduce in siguranta pe tot parcursul anului. Ba mai mult, nu va trebui sa schimbati anvelopele cu fiecare schimbare de anotimp.
Clasata pe locul 1 pentru performanta de franare pe suprafete cu zapada, de revista AutoBild (4), o referinta industrie, aceasta este o anvelopa de iarna certificata, cu marcajele 3 PMSF* si  M + S**.
Este, de asemenea, foarte performanta pe drumuri ude (7), dupa cum atesta notația B a anvelopei (6): distanta de franare este redusa cu 1,4 metri, comparativ cu cifra medie a competitorilor. (8).
Cum conduce, de asemenea, cu 17.000 km mai mult decat competitorii sai (5), anvelopa KLEBER Quadraxer 2 economiseste si bani, fara a compromite siguranta.

ATINGEREA URVIC
Modelele de rotire si banda de rulare directionala in forma de V pe ambele anvelope KLEBER Krisalp HP3 si Quadraxer 2, taie prin apa mult mai usor, deci sunt riscuri mai mici de acvaplanare.
Daca aceasta nu este inovatia, atunci ce este? Ham-ham!

* Marcarea fulgului de zapada in 3 varfuri de munte.
** Noroi & Zapada.
1- Distanta de franare pe carosabil umed redusa cu 2,2 m, adica 6% mai putin comparativ cu intervalul precedent KLEBER Krisalp HP2, pe dimensiunea 205/55 16 91H. Testul intern al Grupului Michelin realizat in decembrie 2014, la Ladoux Technology Center.
2- Distanta de franare redusa cu 4%, adica 1m si abilitatea de pornire pe zapada imbunatatita cu 5%, comparativ cu precedenta KLEBER Krisalp HP2, pe dimensiunea 205/55 16 91H. Testul intern al Grupul Michelin, efectuat in decembrie 2015 si ianuarie 2016, la Ivalo.
3- Actualizarea de etichetare de la C la B, comparativ cu intervalul anterior KLEBER Krisalp HP2. Sursa: Raportul de urmarire a produsului, august 2015.
4-5 In comparatie cu nivelul competitorilor directi Tier 2, este mediu. Competitorii Tier 2 considerati: FULDA MultiControl, HANKOOK Kinergy 4S, UNIROYAL All Season Expert, FIRESTONE MultiSeason.
6- Actualizare de etichetare de la C la B, comparativ cu intervalul precedent KLEBER Quadraxer. Sursa: Raportul de urmarire a produsului, august 2015.
7- Reducerea distantei de franare pe carosabil umed, 5% fata de precedenta anvelopa KLEBER Quadraxer. Testul intern de iarna al Grupului Michelin, la dimensiunea 205/55 16 91H, in decembrie 2014, la Centrul Tehnologic Ladoux.
8- Studiu independent realizat de AutoBild, comparand 10 anvelope "All Season", de la rangul 1 si rangul 2 de piata, pe dimensiunea 205/55 R16. Publicare: 30 septembrie 2016.