Tipariti

Istoria KLEBER

2012

In 2012...

Noul vizual KLEBER: boxerul vedeta!

2011

In 2011...

KLEBER sarbatoreste 100 ani!

2010

In 2010...

Lansarea anvelopei all season KLEBER Quadraxer.

2009

In 2009...

Lansarea anvelopei KLEBER Dyynaxer HP3.

2007

In 2007...

Boxerul revine oficial in materialele de comunicare KLEBER.

2004-2007

In 2004-2007...

Lansarea anvelopelor KLEBER Dynaxer HP2, Hydraxer si Transpro.

2003

In 2003...

Lansarea anvelopei KLEBER Protectis.

1999-2000

In 1999-2000...

Lansarea anvelopelor KLEBER Viaxer si Dynaxer.

1994

In 1994...

Primul fabricant omologat pe TWINGO.

1990

In 1990...

Un nou logo, cu o anvelopa stilizata.

1981

In 1981...

Michale Mouton devine vice‐campion mondial de raliuri, fiind echipat cu anvelope KLEBER.

1981

În 1981...

Michelin devine acţionar majoritar.

1971

In 1971...

BOXERUL devine mascota marcii KLEBER.

1969

In 1969...

KLEBER echipeaza avioanele Concorde.

1960

In 1960...

Crearea fabuloasei anvelope V10 (anvelopa cu carcasa radiala si centura textila).

1950

In 1950...

Maurice Herzog pe acoperisul lumii!

Acest angajat KLEBER, in fruntea expeditiei franceze in Himalaya, a cucerit varful Anapurna (8078 m.).

1950

In 1950...

Prima anvelopa TUBELESS.
KLEBER revolutioneaza lumea anvelopelor lansand anvelopa cu camera de aer incorporata.

1948

In 1948...

Lansarea primei anvelope pentru agricultura: Tracsol.

Prima caravană KLEBER la Turul Franţei.

1945

In 1945...

Mutarea sediului la Paris, avenue Kleber.
Numele este transformat in Kleber‐Colombes.

1942

In 1942...

Uzina Colombes este bombardata in mod repetat.
Activitatea este reluata in 1944.

1938

In 1938...

Societatea isi schimba numele in „Colombes‐Goodrich”, cu aport de capital francez.

1935

In 1935...

Marca echipeaza faimosul automobil , cu anvelopele Flanc Blanc.

1930

În 1930...

Fabricarea primei anvelope pentru avioane, pentru POTEZ 540.

1921

In 1921...

Lansarea anvelopei „Souple Corde” (fara fir de batatura).

1910

In 1910...

Instalarea in Franta, la Colombes (92), a uzinei
„Société Française B.F. Goodricch”.
Prima anvelopa va iesi de pe linia de fabricatie la 8 decembrie 1911.