Tipariti

Boxerul mascota KLEBER

Descoperiti originile boxerului KLEBER!

Un companion fidel

Urvic, chien boxer mascotte de KLEBER

Prima aparitie a boxerului in mesajele de promovare a marcii s-a petrecut in anul 1971: el este vedeta unei campanii publicitare si este asociat vizibil cu calitatile anvelopei KLEBER.
El devine mascota marcii.

De ce s-a optat pentru boxer? Calitatile sale fizice si psihologice sunt asemanatoare calitatilor fizice si tehnice ale anvelopelor KLEBER.

  • Este un animal fidel, prietenul familiei.
  • Boxerul este foarte musculos, un adevarat „caine de cauciuc”.
  • Îsi pazeste stapanul si il apara in caz de atac.
  • Boxerul este un caine care previne, care avertizeaza inainte sa reactioneze. El pastreaza in permanenta controlul asupra situatiei si nu-si pierde niciodata capul.

Asadar, era firesc ca boxerul sa fie asociat cu anvelopele KLEBER pentru a „musca soseaua” asa cum spunea sloganul din acea vreme.

Calificativele boxerului…

robust, musculos, suplu, mobil, rapid, activ, rasat, elegant, docil, fidel.
… se potrivesc perfect anvelopelor KLEBER!

Boxerul vedeta

Urvic, chien boxer mascotte de KLEBER
1971

Boxerul intra in scena pentru prima data in campaniile publicitare KLEBER. Pérou Habert des Bastidans a devenit emblema marcii pentru o reclama televizata, o campanie de presa si o campanie de afisaj.

1972

Primele reprezentari ale boxerului sub forma de desen in numarul°20 al revistei Contact KLEBER.

Pub TV chien mascotte KLEBER
1973

Noua campanie televizata pentru lansarea anvelopei V10 S.

1984

Boxerul KLEBER revine in televiziune dupa o lunga absenta. Cu aceasta ocazie s-a marcat revenirea in prim plan a marcii.

Pub TV chien boxer mascotte KLEBER
1985

Boxerul KLEBER transmite inovatiile marcii. El are misiunea de a prezenta publicului anvelopele „cu umeri lati” si de a le sustine lansarea.

1987

Un videoclip de 30 secunde, mult mai lung si mai complet decat cele precedente, prezinta in actiune boxerul si anvelopa KLEBER C50H, in mod alternativ, pentru a crea o paralela intre calitatile anvelopelor KLEBER si cele ale boxerului.
De asemenea sunt difuzate spoturi radio, la orele de maxima intensitate a traficului, cu un mesaj: „Drumul e greu?… KLEBER, anvelopele care ruleaza cu blandete”.

KLEBER des pneus de grande race
1988

5 boxeri, toti campioni ai Frantei si incarcati de medalii, participa la turnarea spotului publicitar din acel an. „Sultan”, vedeta filmului, a asigurat cea mai importanta prestatie, ajutat fiind de tovarasii si dublurile sale.

1991

La reprezentatii comerciali, figurinele in forma de boxeri cunosc un succes nebun. Ei se inscriu intr-un program amplu intitulat „boxeri castigatori”.

Urvic chien boxer mascotte KLEBER
1995

În aceasta campanie care pune in scena barbatii KLEBER, boxerul aduce o tonalitate diferita de alte campanii, mai afectiv si cu simtul umorului, insa in continuare foarte profesionist.

1996

Pentru lansare anvelopele DR 503 si DR 553 beneficiaza de o publicitate originala la locul vanzarii (PLV): un caine in marime naturala.
O noua serie va fi realizata in 2009 pentru o redare si mai realista.

2007

Dupa o pauza la inceputul anilor 2000, cainele KLEBER revine oficial in campaniile de publicitate alternativa in 2007 cu un nou mesaj: „KLEBER, increderea de zi cu zi”. Urvic des Gorges d’Héric devine emblema marcii KLEBER.

Bryane si Burton se prezinta

În 2007, Bryane, verisoara lui Urvic, a devenit emblema KLEBER. Din 2011, Burton este cel care-si ofera imaginea in slujba marcii, in special pe materialele vizuale cheie.

Boxerul in toate formele

Boxerul, imaginea emblematica a KLEBER, a fost utilizat sub diverse forme in materiale publicitare extrem de variate: jucarii de plus, stick USB…