Tipariti

Montarea anvelopei

Montarea unei anvelope pe o roata este o activitate care se efectueaza de către profesionisti. Nu riscati sa efectuati dvs. aceasta lucrare!

Nu incercati sa montati sau sa demontati anvelopa pe janta daca nu aveti calificarea necesara si materialele adecvate. Adresati-va profesionistilor pentru a efectua aceasta lucrare.

Reprezentantul comercial va tine cont de respectarea recomandarilor constructorului in alegerea anvelopelor, de studierea prealabila a aspectului interior si exterior al pneului si de respectarea procedurilor de montare si demontare.

In plus, revanzatorul va efectua urmatoarele prestatii pentru a garanta siguranta si longevitatea anvelopelor dvs.:

Pastrati echilibrul!

Aceasta operatiune, necesara la fiecare montaj al anvelopelor, elimina vibratiile. Astfel anvelopele dvs. se uzeaza mai lent, fiind protejate totodata si organele de suspensie, de directie si rulmentii.

Schimbarea valvei

Valva este un element foarte important al anvelopei. Aceasta este necesara pentru verificarea presiunii si umflarea anvelopei. Ea contribuie astfel la etanseitatea sa gratie capacului de valva, care protejeaza interiorul impotriva patrunderii prafului si a umiditatii. Verificati asadar la reprezentantul comercial de unde achizitionati anvelopele ca acesta sa inlocuiasca valvele atunci cand schimba anvelopele.

Reglarea paralelismului trenului si a geometriei

Daca reprezentantul dvs. comercial constata o uzura anormala a anvelopelor dvs. vechi, va poate propune sa reglati paralelismul trenului si geometria rotilor. Aceasta operatiune complementara va va permite sa evitati orice uzura neregulata si exagerat de rapida a noilor dvs. anvelope.

Montarea anvelopelor noi sau mai putin uzate pe spate

Daca nu schimbati decat doua anvelope din patru, fie ca aveti tractiune pe spate sau pe fata, recomandam montarea anvelopelor noi pe osia spate. Astfel veti avea un plus de siguranta in caz de situatii neprevazute si dificile (franare de urgenta, curba stransa...) mai ales pe sol umed. Numeroase teste efectuate au demonstrat ca este mult mai simplu de controlat trenul fata decat trenul spate.

Anvelopele de pe fata se uzeaza in general mai rapid decat cele de pe spate, in special la vehiculele cu tractiune pe fata (care reprezinta majoritatea vehiculelor actuale).