În ultimul secol, KLEBER a construit o relație de încredere și loialitate cu clienții săi.
Scopul nostru este de a-i ajuta pe clienții noștri să economisească timp. Ne propunem să vă ușurăm viața pe toată durata anului.
Este motivul pentru care oferim anvelope fiabile de vară, de iarnă și all season, foarte rentabile.
În 2010... Lansarea anvelopei all-season KLEBER Quadraxer.
În 2011 ... KLEBER își serbează cea de-a 100-a aniversare!
În 2012 ... Noua identitate vizuală KLEBER: prezentarea mascotei boxer!
În 2009...Lansarea anvelopei KLEBER Dynaxer HP3
În 2007 ...Boxerul își face intrarea oficială în comunicarea KLEBER.
În 2004-2007...Lansarea anvelopelor KLEBER Dynaxer HP2, Hydraxer și Transpro.
În 2003 ...Lansarea anvelopelor KLEBER Protectis.
În 1999-2000 ... Lansarea anvelopelor KLEBER Viaxer și Dynaxer
În 1990... Logo nou, cu o anvelopă stilizată.
În 1994... Primul producător omologat pentru TWINGO.
În 1981... Michelin devine acționar majoritar.
În 1981 ...Michele Mouton este vice-campion la Campionatul Internațional de Raliu cu anvelope KLEBER.
În 1969... KLEBER echipează Concorde.
În 1960 ...Crearea unei anvelope iconice V10 (anvelopă cu carcarsă radială și bandă textilă)
În 1951 ... KLEBER revoluționează lumea anvelopelor lansând prima anvelopă cu tub interior integral.
În 1950 ...Maurice Herzog pe acoperișul lumii
Acest angajat KLEBER, conducând expediția franceză pe Himalaya, cucerește Annapurna (8.078 m).
În 1948 ...Lansarea primei anvelope pentru uz agricol: Tracsol. Prima flotă publicitară KLEBER la Tour de France.
În 1945 ...Mutare pe Avenue Kleber, Paris.
Numele se schimbă în Kleber‐Colombes.
În 1942 ... Uzina Colombes este bombardată cu regularitate.
Producția începe din nou în 1944.
În 1938 ...Compania adoptă numele de „Colombes‐Goodrich" la primirea investiției franceze.
În 1935 ...Marca echipează faimoasa mașină Chambord cu anvelopele Flanc Blanc.
În 1930... Producția primei anvelope pentru avioane, pentru POTEZ 540.
Înființarea
„Société Française B.F. Goodrich" - uzina din Colombes, Franța (92).
Prima anvelopă iese de pe linia de producție pe 8 decembrie 1911.